Yalan dünya



  Ölümün farkına yenimi varmaya başladım nedir? yakın süre önce anneannemi kaybetmiştim.Ondan 2 ay öncede teyzemi...

Ölüm haberini aldığınızda ilk düşündüğünüz nedir ? gözünüzün önüne gelen ilk kare.

Acısı hafiflermiş ölümün zamanla... Sanki yalan gibi.. Gittikte ağırlaşıyor sırtımda kamburu...

Düne kadar asla ölmeyeceğime veya başıma kötü birşey gelmeyeceğine inanan ben yavaş yavaş idrak ettimki bir gün mutlaka benimde vaktim gelecektir.Buradan hareketle  artık beyin olarak yaşlanmaya başladığımı düşünmeye başladım...



Arkaplanda Candan Erçetin ' in harika parçası çalıyor.Gözlerimin önünde hafif nem, boğazımda düğümlenen nefes..,




Düşünmeye başladım.


Dünya ne garip. İnsanlar ne garip.


Büyümekle hatamı ettik ? Çocukken daha bir güzeldi sanki dünya... Anladımki hancı değilmişiz bu sahte dünyada... Boşu boşuna neden sahiplenelim ki? Aslında benim olan hiçbirşey yok...







Powered by ScribeFire.

0 yorum:

Yorum Gönder