Random life generator

Düşünüyorum da, Bu yaşadıklarımızın sebebi bir RHÜ olmasın. Nacizane RHÜ= Rastgele hayat üretgeci.
Milyonlarca insan için milyonlarca değişik hayat, konum, iş...
Nasıl olsa birileri bu konumlardan herbirine yerleşecek.
Sonuç olarak birileri bu işi yapacak. Değiştirme imkanımız var mıdır yok mudur tartışılır. Şahsen ben sektör değiştirdiğimde ankara dışı görevlerden kurtulacağımı sanmıştım ama şu an eminimki değişim için Et-Balık kurumundan yeni bir kelle alıp kafayı değiştirmem gerekliymiş.

Belki diyorum belki alışmak lazım.Yanlızlığa sıkıntıya, sisteme boyun eğmek gerekiyo belki. Ama ben boyun eğersem ben olmam ki.


Bakıyoruz mustafa kardeşime....
Adam grafiker. Kafası çalışıyo, iyi para kazanıyo.. On numara bi adam herşeyiyle... Kardeşim benim..
Bakıyoruz enver kardeşime.
Adam grafiker.Kafası çalışıyo. kötü para kazanıyo.Emekçi ama faşist patronu tarafından eziliyo.
Hayat adil değil her zaman...

İki kişinin aynı işi yapıpta şartlarının farklı olması başka nasıl açıklanabilir? Elbetteki çok bilinmezli , çok girdili tepkimedir ama katalizör olarak RHÜ kullanıldığını düşünüyorum.


Faşooooooooooooooooooo özledim lan seni... Aklıma geldin gece gece :)

1 yorum:

Musty dedi ki...

faşocum canım benim..
eyvalllah hatırlamış etmişsin bak hakkaten çok sevindim güzel insan ama niye gecenin körü lan?
öpüyorum kardeşim seni :)

Yorum Gönder