Topaloğlu ve kumar

Bilinçüstü projesine ilk başladığım zamanlardı. Bilinçüstü nü hayat hakkında izlenimler olarak yorumlamıştım.
Hayat tabiki hergün yeni birşeyler öğretmeye devam ediyor. Çevremdeki insalar, olaylar, kurumlar, ilişkiler hakkında hergün dha önce bilmediğimiz deneyimler kazanıyoruz şüphesiz.
Kim söylemişti tam olarak hatırlayamıyorum... Türk insanını çözmek imkansız dostum.. demişti bir dostum.
Üzerinde düşündüğünüz zaman. En aptal en akılsız insan bile öyle keskin bir laf ederki şaşırıp kalakalırsın.
O zaman bu sözün ne kadar derin manalar içerdiğini çözememişim. Çevrenize bakıp en ummadığınız hatta adam yerine koymadığınız birisi öyle ince zeka ürünü birşey yapar ki bakakalırsınız öylece.
KEndisini pek iyi tanımam pekte samimi bulmam ama Mustafa Topaloğlu kumar oynarken basıldığında öyle bir laf etmişki...

Hayat bir kumar, oynuyoruz işte...

Üzerine tek kelime yazamam... Haddim değil...
Efendiler şapkanızı önünüze alıp bu sözü düşünme vaktidir.

Topaloğlu bununlada kalmayıp, kumar oynamaya değil şarkı bestelemeye geldiğini söylemiş ki sözleri aşağıda

"Hayat bir kumardır, oynuyoruz işte
Neresinden bakarsan bak netice farksız
Yaşamak güzel ve yaşıyoruz işte
Bazen anlamlı bazen anlamsız."

1 yorum:

Adsız dedi ki...

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

Yorum Gönder