bilinçaltı

Uzun zamandır yazmıyorum... Farkındayım...
Aslında güzel bir olayın hayatımı doldurması nedeniyle yazamıyordum.
Evet kişisel çizgimin yansıması olarak düşündüğüm bilincustu.org üzerinden dünyaya bu haberi rahatlıkla verebilirim...
. 10 Temmuz 2009 tarihi itibarı ile 2 erkek çocuk babasıyım.
Bu yazıları yazarken Kaan ve Deniz * 2 aydan biraz daha fazla büyükler. Kısa süre sonra resimlerini siteye koymayıda planlıyorum.
Bu iki aylık süre zarfında işim gereği kesik kesik şehirdışı görevlerde bulundum. 1 aydan fazla sürece yanlarında olamadım. Bu hayatın bana çizdiği bu yolda uzun süreli yanlızlıklar görünüyor... Tabi önceden kestirmek mümkün değil....
Çocuk gelişiminde özellikle erkek çocuk gelişiminde Dede lerin yerinin çok önemli olduğunu düşünüyorum... Hoş ben birini hiç tanımadım diğerinede sürekli yabancıydım. İnşallah Kaan ve Deniz benimkinden daha farklı bir kadere sahip olurlar.
Herneyse baba olmanın insan hayatındaki etkilerine gelince... Henüz hiçbir fikrim yok... Aşık olmak gibi. Kendinizden daha fazla seveceğiniz birilerini keşfediyorsunuz. Bu kötü kokuşmuş insani ilişkiler içerisinde ne kadarda saf ve güzel değil mi ?

1 yorum:

Unknown dedi ki...

allah analı babalı buyutsun inşallah. Birde bakmışın sıpalar buyumuş okula başlamış ama ben onların yerınde olsam hiç buyumem ekmek elden su gölden baba baksın işinin adı ne :))))

Yorum Gönder