Bilinçüstü'ne....

İnsan eline kağıt kalemi alıp ta masa başına oturduğunda her zaman ne yazacağına karar veremezki...Buruşturulup atılan bikaç çizik atılmış kağıtla dolar masa, çöp kutusu...aslında yazmayı istememekten değildir bu karmaşa. sadece üzerinde düşünüp te yazmak istediği mevzuya yaraşır kelimeleri belki de bulamayacak olmanın verdiği endişe...ordayım.
Hayatta hiçbirşey kolay değil, kolay kazanılmıyo da zaten farkındayım görüyorum. Sen, sebepli sebepsiz camını kırıp düğmesine bastığım acil durum işaretimsin benim.Kendimi iyi de hissetsem kötü de karşımda senin olman güven veriyor bana.Arkadaşlığın kardeşliğe taşınması, arkanı döndüğünde kontrol etme ihtiyacı duymamak, sözlerinin tamamını aksini düşünmeden dinlemek öyle güzel ki...kendimi sana anlatmak..."su gibi" bu demek heralde.sana hayatımın bundan sonraki dönemlerinde de meydan okuyacağım "kepaze" edecem diye ama sonuç daha şimdiden belli. olsun .. varsın olsun canım kardeşim. hayata hep düşeş at. yanında görmek istediğin kim var bilmiyorum ama sonuna kadar gidecekler arasında olmamı diliyorum. gitme oldumu ? gitme...

0 yorum:

Yorum Gönder