Şans


Uzun süredir yeni birşeyler yazmıyorum.İyiden iyiye uyuşuk oldum.Ne zaman bilgisayar başına geçipte yazacam birşeyler kimbilir....L-manyak dergisinin bir sayısında bir dizi karikatürde vardı.çizerden birşeyler üretmesi istenir ancak kısır bir dönem yaşamaktadır.Sonuçta kanını mürekkep olarak kullanırki birşeyler üretebilsin.Bir şeyler yazmak için illa kanımızımı kullanalım.... yoksa gecenin kara mürekkebi işimizi görür mü ?
Velhasıl dün güzel bir film izledim şans unsuru üzerine tema kurulmuş hoş bir Woody Allen filmi.Match Point gidip görmeniz tavsiye olunur.Her ne kadar 2005 yapımı olsada yeni yeni düşmüş gösterime...
(Filmin adını tam hatırlayamadığımdan önce IMDB ye' girerek The island' ı aratıp oradan Scarlett Johansson'ı bularak Match Point
filminin adına ulaşıyorum ki oldukça gerizekalıyım)

Filmden sonra düşündüm taşındım... Hep bu filmlerde belirli bir işleyiş belirli bir konu vardır.Hayatımda neden böyle bir kurgu yok ? Neden böylesine güzel bir hatunla 3. görüşte başlamak suretiyle aylarca süren "bafi" serüvenimiz olmuyor. Ve neden bu tür güzel kadınlarla rahat iletişim kuramıyorum. *Top neden hep benim sahama düşmek zorunda ?
(*)Filmden alıntı...

0 yorum:

Yorum Gönder