Baş orta son

Blog kardeşliğinde bir slogan epeyce uzun zaman zihnimize yer etti.başbakandan blog kardeşi olur mu?
Düşündüm taşındım ortabakandan ne olur listesi yapmaya karar verdim... Mesela ortancabakandan dönerci ustası olur mu? Grafiker olur mu? veya ağır bir eleştiri olacak ama ortancabakandan Adam olur mu?
Belkide sevgili ortancabakanlık koltuğunda geçici olarak (kimseye baki değil ) oturan şahsa karşı söylenmiş hakaret gibi algılayabilirsiniz. Alakası yok. Bugün biri olur yarın başka biri.Şahıslar önemli değil.Şahısların görev ve yetkileri önemli ancak. Oturalım ortancabakandan ne olur yerine ortancabakan neler yapabilir listesini yapalım...
Örneğin ortancabakan;

*Canının istediği herhangi birini azarlayabilir.Yumruklayabilir.

*Sekreterine kıçına şaplak atabilir... (Bir zamanlar Clinton amcamız şaplak olayını abartmıştı hatırlatalım...)

*Örtülü ödenekten hesabına para geçirebilir, devletle alakalı ihalelerde aile eşrafını koruyabilir.

*Seçim otobüsünün üzerine çıkarak size bir ev bir araba anahtarı vereceğim diyerek cahil halkı cebren ve hile usulüne uygun olarak kandırabilir.


Liste uzar gider. Birileri bizden destek ister oy ister güvenerek veririz.Hayal bile edemeyeceği yerlere ulaşınca gözümüzün önünde hayal bile edemeyeceğimiz büyük kanatlara sahip karga gibi olur... İtiraf etmek isterimki bir zamanlar ülke çıkarları için iyi olur düşüncesiyle umut beslediğim başbakandan bugün korkuyorum.Başbakandan ve elindeki güçten korkuyorum... Milleti temsil eden vekillerin milletle bu kadar çok kavga etmesi sizede garip gelmiyor mu ?

0 yorum:

Yorum Gönder