Dünya gazeteleri.


Sık kullanılanları kurcalarken gözüme press display sitesi çarptı. 55 ülkenden 250 kadar gazetenin bütün sayfalarını tarayarak arşiv yapıyorlar.
Resim, RSS yada indirerek çevrimdışı [(*1) offline] olarak okumanız mümkün.Şiddetle sıkkullanılanlar arasına girmesi gereken bir site... Türkiyeden aşağıdaki gazeteleri bulabilirsiniz...

Bugun
Milliyet
Radikal
Turkiye
Zaman
Hurriyet

(*1) İngilizce terimler kullanmaktan nefret ediyorum.Tdk üşenmemiş BİLGİSAYAR TERİMLERİ KARŞILIKLAR KILAVUZU
yayınlamış.Oturalım okuyalım. Ondan sonra "projemi save ettim, desktopumun skreenşatını gönderiyorum" gibi abuk basiretsiz tiki konuşmaları Türkçe'mizin içine eder ki hiçbirimiz durduramayız bunu...


Not: Siteye gelen giden sayısı biraz fazlalaşınca mukaddes bir görev üstlenmiş gibi hissettim kendimi. Bu gazla dağıtırım ortalığı ben artık.Heyt kim tutar beni...

0 yorum:

Yorum Gönder