Bilim-Teknoloji

Birşey farkettim.Internetteki genel teknoloji sitelerinde hep nedense cep telefonu\Video oynatıcılar ve microsoft revaçta.Acaba teknoloji sadece bunlarlamı alakalı? Yada ben teknoloji ile bilimi mi karıştırıyorum.Ama bilim sitelerinde de hep biyoloji, sağlık ve robot haberleri var.Çok mu şey bekliyorum.Nerde fizik? nerede kurgu nerede kimya.Hem zaten bilim neden Fizik-Kimya-Biyoloji den ibarettir ki? Jeoloji-Jeofizik-İnşaat-Elektronik-Astronomi(Astroloji değil)' de bilimdir ama nedense "Bilimadamları yerin 20 km altına girebilmek için bilmem ne sondaj makinasını ürettiler" yada "Döküldükden 30 saniye sonra kuruyan beton keşfedildi" haberlerine rastladığımı hiç sanmıyorum... Tamam onlardanda geçtim.Biz neden teknolojiyi kullanmaktan öteye gidemeyiz? Nokia şu modeli çıkardı demektense Tübitak? şunu becerdi deselerde olurdu.
Tübitak demişken...Bizim velet çok zeki tübitak'dan çağırıyolar derler ve hatta Tübitak'a girmek için harbiden zeki olmak gerekir.İyide neden hiç bir halt etmiyo Tübitak'ın mükemmel beyinleri.Girene kadar mı çalışıyolar...Hakkını yemeyim Bilim-Teknik adında çok kaliteli dergileri var.Yok yok o dergide bile yabancı bilimadamlarının çalışmalarını anlatıyolar sadece.E Tübitak çeviri bürosu olsun bari...

0 yorum:

Yorum Gönder