Buz adam....



Aşağıda da sölemiştim.Ellerim herzaman buz gibi diye.Nedenini hiç bilmiyorum... Yaz olsun kış olsun hiç farketmez.İnsanların elimi ilk tuttuğunda ilk tepkisi aman ne soğuk demek oluyor.Bence göreceli bir kavram... Diğerlerinin eli hep daha sıcak belkide sorun diğer insalarda.Aslında işimede geliyor birinin elini tuttuğumda... sıcacık...Muhtemelen o rahatsız oluyordur kimbilir... sormak lazım...Bugün salsa esnasında partnerimin elini tuttuğumda birden ürperdi! Kendimi kötü hisettim sanki bilerek kötülük yapmışcasına. Love Actualy' da geçiyordu...Eli soğuk olan adam; kadını tutacaktır ama soğukluğu farkeder... Ellerine üfleyerek ısıtır.Gözümün önünde bu sahne belirdi.Keşke bende ısıtsaydım elimi daha önceden...
Belki fiziki sağlık sorunudur belkide ruhsal.Kimi doktorlar stres ten kaynaklandığını kimisi hareketsizlikten, bazısıda pasif kişilik! sonucu olduğunu savunuyor.Kansızlık yada hareketsizlikten olduğunu sanmıyorum... Maraton bile koşsam soğuğum.Zencefil extresi bu gibi durumlar için çözüm olabiliyormuş...En iyisi ısıtacak birilerini bulmak artık..

Sanki çizgi roman karakteri gibi.Buzadam... Tek rakibim zıpaydırmen....

0 yorum:

Yorum Gönder