Salsa all stars


İnsanlar belli bir yaşa geldikden sonra; "ne yapsam ne etsem" şeklinde bir takım düşüncelerle boğuşurya.İşte benimkide o hesap.Yaş kemale erdikten sonra bir salsam kaldı diyerek (aslında burdaki salsam kendimi dağa bayıra salsam da olabilirdi) salsa kursunun yolunu tuttum.Her ne kadar hür irademle verdiğim bir karar sayılmasada... 2 güzide insanın üzerimde epeyce gaz verme yetisine sahip olduklarını apaçık öğrenmiş oldum.Arkadaş işte insanı rezilde edebilir vezirde.Sonbaharda rüzgar bir kavak ağacını nasıl sallarsa dans konusunda yeteneğim tıpatıp benzerlik gösterir ki hiç estetik değildir.Velhasıl bu salsa olayının ilk dersinden çıkardığım sonuçlar aşağıda maddeler halinde yazılmıştır.

*Kesinlikle ritim konusunda sorunlarım var.
*Salsa 8 hareketli bir dans
1- Sol ayağını ileri at
2- Sağ ayağını hafifçe kaldır.Vucut ağırlığını sağına ver
3- Sol ayağını geriye çek
4-Bekle
5-Sağ ayağını geriye doğru çek
6-Sol ayağını hafifçe kaldır.Vucut ağırlığını soluna ver
7-Sağ ayağını ileri
8-Bekle
*Bu hareketler göründüğü kadar kolay değil
*Dans esnasında ritmi erkek verir bayanı organize eder.
*Kesinlikle ritim konusunda sorunlarım var.
*Dans esnasında partnerinizin elini dirsekten 90 derecelik açıyla tutmalısınız (ellerim her zaman soğuktur bu epeyce sorun oluyo)
*Kesinlikle ritim konusunda sorunlarım var.


Bu salsa nasıl birşeymiş diye merak edenininz varsa önerim hiç merak etmemesidir.İlla kaşınıyorum diyen varsa burdan bir fikir edinebilir veya en güzeli gidip bir yerlerden ders alabilir...

0 yorum:

Yorum Gönder